کلمة المفتاح consumer / (87 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : رئوفیان، فاطمه ؛ ترک فر، احمد ؛ كاتب مسؤول : میرحسینی، سید محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1400 - شماره 67 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 230 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:خدماتتکریممشتری مداریارباب رجوع
-
32.
مؤلف : Meaad Saeed ؛ Hanen Charni ؛ Saima Khan ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (7 صفحة - من 73 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:consumerAdvertisingsocial mediaDigital marketing
-
33.
مؤلف : SAMREEN NOOR ؛ MANZAR AHMED ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (9 صفحة - من 131 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessbusinessconsumerSaudi Arabiasocial mediachoice
-
34.
مؤلف : Malak Hayat ؛ Muhammad Khan ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (8 صفحة - من 239 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:EBankingTrustconsumerBanking services
-
35.
مؤلف : Alshayma Alhazmi ؛ Saima Khan ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (11 صفحة - من 356 إلی 366 )
الکلمات المفتاحية:consumerhotelpath analysissensory marketingPurchase Patterns
-
36.
مؤلف : Samreen Noor ؛ Manzar Ahmed ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (9 صفحة - من 562 إلی 570 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessbusinessconsumerSaudi Arabiasocial mediachoice
-
37.
مؤلف : محسنی فر، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : دانش پرور، میترا ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 9 (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:الحاقات برندرابطه عاطفی مصرف کننده- برندتناسب ادراک شدهتوسعه برندتداعیات برند
-
38.
كاتب مسؤول : میری، ارسلان ؛ مؤلف : ایرانمنش، جلال ؛ تقی زاده، ابراهیم ؛ سلطان احمدی، جلال ؛
مجلة:پژوهش های فقهی»تابستان 1400، دوره هفدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 507 إلی 535 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهتعزیرات حکومتیحقوق مصرفکنندهفقه امامیهمصرفکنندگانفقهحقوقسازمان تعزیرات حکومتیحقوق مصرفکنندگانبـهمالمعامله
-
39.
مؤلف : علیزاده، حمید ؛ حیدری، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 283 إلی 303 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهصنعت هتلداریبرندروابط برند- مصرفکنندههتلمدلپژوهشمصاحبههاروابط
-
40.
مؤلف : قاسمی حامد، عباس ؛ كاتب مسؤول : براری چناری، یوسف ؛
مجلة:تحقیقات حقوقی»بهار 1400- شماره 93 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 119 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهاداراوراق بهادارمصرف کنندهسرمایه گذار خردسرمایه گذار نهادی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (26 مقالة)
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- A (3 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)