کلمة المفتاح Design and Validation / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مصلح گرمی، مهدی ؛ تقوی قره بلاغ، حسین ؛ خالق خواه، علی ؛ كاتب مسؤول : زاهد بابلان، عادل ؛
مجلة:مطالعات اخلاق کاربردی»تابستان 1403، سال چهاردهم - شماره 54 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (42 صفحة - من 37 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهپژوهش آمیختهطراحی و اعتباریابیفضیلت مداردانشگاه فضیلتمدار
-
2.
مؤلف : هاشمی، سیدجعفر ؛ نیکدل، دکتر فریبرز ؛ كاتب مسؤول : فیروزی، دکتر محمدرضا ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1403 - شماره 157 التصنيف: الف/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مقیاسمعلمان ابتداییهویت حرفهایطراحی و اعتبارسنجی
-
3.
مؤلف : مرتضایی، طیبه ؛ حیدری نقدعلی، دکتر ژیلا ؛ باقری کراچی، دکتر امین ؛ كاتب مسؤول : جاودانی، دکتر محمد ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1403 - شماره 157 التصنيف: الف/ISC (16 صفحة - من 67 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونچارچوب برنامه درسیطراحی و اعتبارسنجیمعلم آینده پژوه
-
4.
مؤلف : امیراحمدی، مهدی ؛ درتاج، فریبرز ؛ شیوندی چلیچه، کامران ؛ دلاور، علی ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی قوام، صغرا ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1402، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف: ب/ISC (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیطراحی و اعتباریابیبستهی آموزشیمحرکهای هیجانی مثبت
-
5.
كاتب مسؤول : حسینی لرگانی، سیده مریم ؛ مؤلف : مجتبی زاده، محمد ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 27 التصنيف: ب/ISC (38 صفحة - من 221 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهآموزش عالینظریهی زمینهایطراحی و اعتباریابی کیفیت آموزش
-
6.
مؤلف : شاکریان، عطا ؛ ناطقی، فائزه ؛ كاتب مسؤول : معروفی، یحیی ؛
مجلة:پژوهش در دین و سلامت»بهار 1399 - شماره 1 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (12 صفحة - من 104 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:ساخت و اعتباریابیپرسش نامة معنویتدانشجویاناستبیان الروحانیةالانشاء والمصادقةطلاب الجامعات
-
7.
كاتب مسؤول : ابوالقاسمی، مهدی ؛ مؤلف : زینلی پور، دکتر حسین ؛ شیخی، دکتر علی اکبر ؛ عصاره، دکتر علیرضا ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1398 - شماره 73 التصنيف: ج/ISC (22 صفحة - من 15 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:طراحی و اعتباربخشیالگوی برنامه درسی تفکیکیدانشآموزان با استعدادهای درخشان
-
8.
مؤلف : sharif، Saber ؛ Naderi، Ezatollah ؛ Ahghar، Qodsi ؛ كاتب مسؤول : Seif Naraghi، Maryam ؛
مجلة:Educational Sociology»January 2017 - Number 2 ISC (14 صفحة - من 68 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:critical thinkingCurriculumDesign and ValidationIranian educationCritical Thinking Development Model
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)