پاییز 1398 - شماره 73 التصنيف ج (Ministry of Science)
-
مؤلف : قجر، طاهره ؛ كاتب مسؤول : باقرپور، دکتر معصومه ؛
(10 صفحة - من 5 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیبازیهای الکترونیکی جورچیندرک متن و خواندن کلماتاختلال یادگیری ویژهبهبود عملکرد خواندن
-
كاتب مسؤول : ابوالقاسمی، مهدی ؛ مؤلف : زینلی پور، دکتر حسین ؛ شیخی، دکتر علی اکبر ؛ عصاره، دکتر علیرضا ؛
(22 صفحة - من 15 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:طراحی و اعتباربخشیالگوی برنامه درسی تفکیکیدانشآموزان با استعدادهای درخشان
-
مؤلف : آرامی، زهرا ؛ غضنفری، دکتر احمد ؛ عابدی، دکتر احمد ؛ كاتب مسؤول : شریفی، دکتر طیبه ؛
(12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:برنامۀ مثبتاندیشی فردریکسونبرنامۀ تغییر ذهنیت دوئیکاضطراب امتحان دانشآموزان تیزهوشسرمایه روانشناختی
-
مؤلف : اکبری زاده، علی ؛ کامکاری، دکتر کامبیز ؛ لواسانی، دکتر مسعودغلامعلی ؛ كاتب مسؤول : حسن زاده، دکتر سعید ؛
(12 صفحة - من 49 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:درمان تعامل والد کودکسیاهه رفتاری کودکانبرنامه حضوری- مجازیاختلالات رفتاری.
-
كاتب مسؤول : نعمتی، دکتر شهروز ؛ مؤلف : بدری، دکتر رحیم ؛ شریف، هاجر ؛
(10 صفحة - من 61 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:تاب آوری تحصیلیکلمات کلیدی: امیدواریانگیزش تحصیلی و نارسایی های جسمی-حرکتیخودکارآمدی
-
مؤلف : بیانلو، اعظم ؛ بنی جمالی، شکوه السادات ؛ مهری نژاد، سید ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : یزدی، سیده منور ؛
(16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:حافظه آیندهنگراوتیسم با عملکرد بالاراهبرد نظارتراهبرد برنامهریزیتوانبخشی
-
كاتب مسؤول : عرب عامری، دکتر الهه ؛ مؤلف : هاشمی، ایوب ؛
(12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:بازخوردزمان واکنشاختلال هماهنگی رشدیهماهنگی حرکتیتمرینات ادراکی- حرکتی
-
مؤلف : مهرادصدر، محمد ؛ دهقانی احمدآباد، زهرا ؛ كاتب مسؤول : جعفری، لیلا ؛
(12 صفحة - من 99 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:روش آموزشی سینانارسا نویسیروش ترکیب واجها
-
كاتب مسؤول : یعقوبی، دکتر ابوالقاسم ؛ مؤلف : فتحی، فتانه ؛ فتحی چگنی، مریم ؛
(10 صفحة - من 111 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیکمال گراییسرزندگی تحصیلیدانش آموز تیزهوش و دانش آموز عادی.
-
كاتب مسؤول : کریمی، حسن ؛ مؤلف : صبوری، غفور ؛ قاسمی قیداری، اعظم ؛ نعمتی، زهرا ؛
(14 صفحة - من 121 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانمشکلات یادگیریادراکی- بیناییروش فراستیگ