کلمة المفتاح perceived quality / (71 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : درودي، هما ؛ مؤلف : بابائي، مژگان ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی»زمستان 1403 - شماره 7 (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهوفاداری به برندوابستگی عاطفی به برندتبلیغات سفارشی سازی شده در رسانه های اجتماعی
-
2.
مؤلف : قاسمی نامقی، محمد ؛ محمدی باجگیران، احسان ؛ كاتب مسؤول : اقبال، رویا ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»پاییز 1403 - شماره 7 (30 صفحة - من 2 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنداعتماد به برندکیفیت درک شدهدلبستگی به برندرسانههای اجتماعیشخصی سازی تبلیغاتمفهوم تعامل با برند مصرف کنندهمشتریدلبستگیمشتریانمصرفکنندهوفاداریتعاملسوال
-
3.
كاتب مسؤول : العیدانی، اسامه ؛ مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1403، دوره بیست و هشتم - شماره 2 التصنيف: ب/ISC (26 صفحة - من 185 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندکیفیت ادراکشدهشرکتهای مخابراتیمحرکهای ارزش ویژه برندمخابراتیمشتریشرکت مخابراتیارزش ویژهمشتری محورمشتریان
-
4.
كاتب مسؤول : العیدانی، اسامه ؛ مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1403 - شماره 53 التصنيف: ب/ISC (19 صفحة - من 151 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژۀ برندکیفیت ادراکشدهمحرکهای ارزش ویژۀ برندشرکتهای مخابراتی
-
5.
مؤلف : Shakeri، Galavij ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف: عالمي (14 صفحة - من 1277 إلی 1290 )
الکلمات المفتاحية:SatisfactionExperiential marketingperceived qualitybehavioral intentions
-
6.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : صابری، علی ؛ فریدونی، فاطمه ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 التصنيف: ب/ISC (27 صفحة - من 46 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدارس فوتبالکیفیت ادراکشده
-
7.
كاتب مسؤول : Sobhanifard، Yaser ؛ مؤلف : Maziarfar، Mohammad Hossein ؛ Hashemi Apourvari، Seyed Mohammad Saleh ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Winter 2023, Volume 7 - Number 1 التصنيف: C (33 صفحة - من 77 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessCustomer-based brand equityperceived qualitybrand associationsPerceived innovativeness
-
8.
كاتب مسؤول : کیانی سلمی، صدیقه ؛ مؤلف : محمودی برام، مریم ؛
مجلة:کاشانشناسی»پاییز و زمستان 1402 - شماره 31 التصنيف: ب (34 صفحة - من 121 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:کاشانتصویر برندبرند گردشگریهویت برندکیفیت ادراکشده
-
9.
مؤلف : عباسی، پریسا ؛ عزیزی، امیر ؛ تقیزاده هرات، علی ؛
مجلة:مهندسی سیستم و بهره وری»تابستان 1402، سال سوم - شماره 2 (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:توسعه اقتصادیصنعت بانکداریرضایت مشتریمدلسازی معادلات ساختاریکیفیت درک شده
-
10.
كاتب مسؤول : محسنی مهر، کیومرث ؛ مؤلف : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402، سال هجدهم - شماره 59 التصنيف: A+ (26 صفحة - من 87 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (19 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)