نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : اصغری زاده، عزت ا ؛ بیطرف، احمد ؛ نازآبادی، محمد رضا ؛
(16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:برنامه ریزی خطیوارانتیبرونسپاریپرومتی(PROMETHEE)پیمانکارتعمیرمحصولات معیوبرضایت مشتریمدلرضایت مشتریان
-
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ طبرسا، غلامعلی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
(16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتانتظاراترضایت مشتریتئوری عدم تطابقخدمات مطلوبکیفیت خدمات آنلایناطلاعاتمشتریالکترونیکی
-
مؤلف : زاهدی، شمس السادات ؛ خانباشی، محمد ؛ رضایی، الهام ؛
(26 صفحة - من 69 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییاعتماد عمومیسرمایه اجتماعیاعتماد سیاسیپاسخگوییسیاسی
-
مؤلف : رضوی، سید مصطفی ؛ زالی، محمد رضا ؛ رشیدی، محمود ؛ دیداری، جاوید ؛
(22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:عدم اطمینان محیطیمشتری مداریگرایش کارآفرینانهعملکرد شعبکارآفرینیشعب بانک ملتعملکردمشتری
-
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ براری، مجتبی ؛ ذبیح زاده، کاظم ؛
(20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتعهداعتمادوفاداریارتباط دهان به دهانمشتریبانکرعایت اخلاقمشتریان
-
مؤلف : مرتضوی، سعید ؛ حکیمی، حسن ؛ سودی، نعمت الله ؛ قلی زاده، رضا ؛
(26 صفحة - من 137 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:عدالتاعتمادتسهیم دانشنظریه مبادله اجتماعیطفره رفتن اجتماعیتیم