-
1.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 76 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرف کنندهتبلیغات شفاهیمجتمع تجاری
-
2.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1396، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 25 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرف کنندهمجتمع تجاریرفاه خریدتجاریتفریحپژوهشخریـد
-
3.
مؤلف : خلیلی پالندی، فرشته ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهنظریه ساختگرایینسل زدافت خریدنسلپژوهشکدگذاریمصرفکنندگان
-
4.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنانیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1395 - شماره 88 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 125 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابینگرشرفتار مصرفکنندهوفاداریتبلیغات تلویزیونیتبلیغاتتجاری
-
5.
كاتب مسؤول : خدادادحسینی، سید حمید ؛ مؤلف : سمیعی، نیلوفر ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (23 صفحة - من 37 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه برندنگرش نسبت به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیکیفیت رابطه برندارزش ویژهکیفیت رابطهپژوهش
-
6.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ اسداللهی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1397 - شماره 23 (36 صفحة - من 177 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهخرید آنلایننگرش مصرف کنندهسیستم سفارش غذا آنلاین
-
7.
مؤلف : منصوری، مهدیه ؛ کردناییج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1395، دوره ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 171 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرفتار مصرفکنندهارزشهای مصرفارزشقصد خرید مشتریانرفتار مصرف