-
1.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (17 صفحة - من 716 إلی 732 )
الکلمات المفتاحية:تبریزرضایت گردشگرانانگیزه گردشگرانبازدید های قبلیقصد بازگشت مجددگردشگرانرضایتقصدبازدیدمقصدانگیزهشهر تبریز
-
2.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (16 صفحة - من 543 إلی 558 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتبریزبهره وری نیروی انسانیسرمایه فکریصنعت هتلداریرضایت شغلی کارکنانهتلبهره و ریسرمایههای فکری
-
3.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (18 صفحة - من 335 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:توسعه اقتصادیاشتغالگردشگریتبریزلیزرلاقتصادیشهر تبریزشهراستانصنعت گردشگری
-
4.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 (18 صفحة - من 40 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریاسمارت پی ال اس
-
5.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 23 (20 صفحة - من 130 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمت گرایی
-
6.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، مریم ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (26 صفحة - من 162 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیتعهد سازمانیتبریزصنعت هتلداریاسمارت پی ال اس
-
7.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (16 صفحة - من 96 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریتبلیغات شفاهیاسمارت پی ال اس
-
8.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 74 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
-
9.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 صفحة - من 780 إلی 789 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریهتلوفاداری مشتری