-
1.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (22 صفحة - من 169 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:اسمارت پی| ال| اس|هوش هیجانیرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریکارکنانهتل
-
2.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 صفحة - من 80 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نور
-
3.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (16 صفحة - من 543 إلی 558 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتبریزبهره وری نیروی انسانیسرمایه فکریصنعت هتلداریرضایت شغلی کارکنانهتلبهره و ریسرمایههای فکری
-
4.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 23 (20 صفحة - من 130 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمت گرایی
-
5.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 (18 صفحة - من 40 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریاسمارت پی ال اس
-
6.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، مریم ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (26 صفحة - من 162 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیتعهد سازمانیتبریزصنعت هتلداریاسمارت پی ال اس
-
7.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (16 صفحة - من 96 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریتبلیغات شفاهیاسمارت پی ال اس
-
8.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (18 صفحة - من 733 إلی 750 )
الکلمات المفتاحية:مازندرانتعهد سازمانیصنعت هتلداریتوانمند سازی روانشناختیاسمارت پی ال استعهد سازمانی کارکنانتوانمند سازی روانشناختیتوانمند سازی روانیهتلتوانمند سازی روانشناختیپارسیانرابطهتوانمند سازی کارکنان
-
9.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 صفحة - من 780 إلی 789 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریهتلوفاداری مشتری
-
10.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (12 صفحة - من 660 إلی 671 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیشیرازعملکرد شغلیصنعت هتلداریاسمارت پی ال اسکارکنانهتلعملکرد شغلی کارکنانکارکنان هتلسازمان