-
1.
كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛ مؤلف : اصغرزاده، سپهر ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1399 - شماره 27(جلد اول) (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهعشق به برندتهران.هتل استقلال
-
2.
مؤلف : امینی نژاد، ایلیا ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1399 - شماره 97 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 133 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:مدلرفتار مصرفکنندهپژوهش ترکیبیدرگیری ذهنیرفتار خرید آینده
-
3.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ نیکومرام، هاشم ؛ مصطفوی، هاشم ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1385 - شماره 7 ISC (28 صفحة - من 152 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:ایرانرفتار مصرف کنندهبانکداری الکترونیکیخدمت الکترونیکی
-
4.
مؤلف : نظریان، محمد ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیرفتار مصرف کنندهذهنیت مصرف کنندهرفتار ضدمصرفعدم مصرفمصرفمصرفکنندهشناساییکدگذاریپژوهشبازاریابیمصاحبه
-
5.
مؤلف : کیا، کیهان ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1398 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 941 إلی 958 )
الکلمات المفتاحية:عوامل محیطیرفتار مصرف کنندهعوامل ادراکیحمایت از فروشگاهمشتریانمدلعواملروشرفتارپایاییرجوع
-
6.
مؤلف : دهقان نیری، عطیه ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (26 صفحة - من 504 إلی 529 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهمحصولات ارگانیکتئوری داده بنیادرفتار خریدمصرف
-
7.
مؤلف : امینی نژاد، ایلیا ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 161 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهپژوهش ترکیبیدرگیری ذهنیرفتار خرید آتی
-
8.
مؤلف : محمدی، امین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 177 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهشبکههای اجتماعیتجربه برند آنلاینروابط برند آنلاینروابط برند آنلاینتجربه برند آنلایناطلاعاتمشتریتجربهبازاریابیپژوهش