-
1.
مؤلف : حسینی، محمد سلطان ؛ موسوی، زهره ؛ میرصفیان، حمیدرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1388 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 177 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیپایگاه مهارگری درونی
-
2.
مؤلف : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 429 إلی 440 )
الکلمات المفتاحية:استقلالمدلسازیبرندارزش ادراکیهوادارانپرسپولیسخوشنامی
-
3.
كاتب مسؤول : واقفی نظری، راحله سادات ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1173 إلی 1196 )
الکلمات المفتاحية:تکاملفرایند کسبوکارخلق ارزشطراحی محصولصنعت تناسب انداممشتریطراحی
-
4.
كاتب مسؤول : فلاحتی، مهدی ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1400 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 99 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهمشتریان ورزشیسبک خریدتصمیمگیری خرید
-
5.
كاتب مسؤول : فتحیان، روح الله ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1399 - شماره 48 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 161 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیارزش ویژه برندکالاهای ورزشیورزشکاران مشهور
-
6.
كاتب مسؤول : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ مؤلف : اکبری یزدی، حسین ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 581 إلی 596 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیوفاداریدانش مشتریباشگاه فوتبالارزش ادراک شده
-
7.
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس
مؤلف : حاتمی، سعید ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 145 إلی 159 )
-
8.
كاتب مسؤول : الهی، علیرضا ؛ مؤلف : نوری نقده، هادی ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 92 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای فردیهویت تیمیکیفیت تیمیهویت نژادیهواداران وفادار