-
1.
مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ عیدی، فاطمه ؛ مرادی، امید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاعتبارسنجی توزیعکنندهمشتریان خرده فروشصنعت استیلتوزیعتوزیع
-
2.
مؤلف : احمدی، پرویز ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1393 - شماره 71 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مواد غذاییوفاداری به برندارزش ویژه برندهویت برند
-
3.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنانیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1395 - شماره 88 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (23 صفحة - من 125 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابینگرشرفتار مصرفکنندهوفاداریتبلیغات تلویزیونیتبلیغاتتجاری
-
4.
مؤلف : رحیمی، فرج الله ؛ زراءنژاد، منصور ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1391، سال چهارم - شماره 8 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کسب وکارفرهنگ سازمانيخلق دانش سازمانيتبديل دانششرکت ملي حفاري ايران شبکه ي اجتماعيحمايت خانوادگيديده بان جهاني کارآفرينيدانشفرهنگفرایند خلق دانشخلق دانشکارکنانپارسونز
-
5.
مؤلف : خدادادحسینی، حمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 28 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 33 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالارزش ویژۀ برندباورهای شکلدهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالینگرش نسبت به تبلیغاتتبلیغاتورزشتبلیغات از طریق ورزشاطلاعات محصولارزش
-
6.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رضایتصنعت لبنیاتوفاداری به برندهویت برنداعتماد برند
-
7.
مؤلف : کردنائیج، اسد الله ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ علی پور، مهدی ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1392، دوره یازدهم - شماره 2 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 189 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:آموزش و پرورشپایبندی به وظایف دینیعبادات فردی و جمعیاخلاق فردی و جمعیاخلاق تعامل با طبیعت
-
8.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندترجیح برندابعاد بصری تبلیغات محیطیمجتمع تجاریتبلیغات محیطیمشتریانترجیحتایپوگرافیلوگووفاداریپژوهش