-
1.
مؤلف : عبادی جلال، مونا ؛ حسینی، منیره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1392، دوره سوم - شماره 4 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 110 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:میانگینمدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندی کامرکز تماسمدیریت منابع انسانیمشتریانمدلشاخصکیفیتتمـاس
-
2.
مؤلف : معصومی لاری، سید علی ؛ حسینی، منیره ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1392 - شماره 16 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 169 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:وبفراترکیب0 – 15-degree north belt of Africaمدل کسبوکارطبقهبندی
-
3.
مؤلف : ماهری، مهنوش ؛ حسینی، منیره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1393، دوره هجدهم - شماره 4 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 139 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دهان به دهاننام تجاری (برند)شبکهنگاریاجتماعات مجازیانجمن اینترنتیکاربراناطلاعاتنام تجاریاینترنتارتباطات دهانبهدهانبازاریـابی دهـان بـه دهـان الکترونیکی
-
4.
مؤلف : مرادی، معصومه ؛ آقایی، عبدالله ؛ حسینی، منیره ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1392 - شماره 17 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (26 صفحة - من 219 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:عاملهای هوشمندﺗﺼﻤﻴﻢﮔﻴﺮیتكنيك فازیﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ.
-
5.
مؤلف : حسینی، منیره ؛ یاوری، مهناز ؛
مجلة:پژوهش نامه اخلاق»پاییز 1393 - شماره 25 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:چالش هااخلاقياتبازاريابيبازاريابي اينترنتيبازاريابي ويروسياطلاعاتفناوری اطلاعاتمشتریپیامتبلیغات