-
1.
مؤلف : صفری، علی ؛ عباسی، فاطمه ؛ گلشاهی، بهنام ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1394، دوره نوزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:داروعملکرد بازاریابیبازاریابی اخلاقیشرکت داروسازیبازاریابیکارکنان
-
2.
كاتب مسؤول : گلشاهی، بهنام ؛ مؤلف : عربعامری، رضا ؛ لطفی، حسین ؛
مجلة:مدیریت نظامی»زمستاان 1400 - شماره 84 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیکارکنان وظیفهمناطق عملیاتیعوامل فرا سازمانیروحیه خدمتی
-
3.
مؤلف : صفری، علی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ مرادی، پرستو ؛ گلشاهی، بهنام ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1393 - شماره 114 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 211 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:بیمهعملکردنیروهای رقابتیاستراتژی ترکیبیاستراتژیرقابتیصنعت بیمهعملکرد شرکت
-
4.
مؤلف : رستگار، عباسعلی ؛ گلشاهی، بهنام ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1395، دوره بیستم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 105 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:شركت هاي دانش بنيانبسته پاداش فراگيرجذابيت شغليكاركنان دانشي
-
5.
كاتب مسؤول : گلشاهی، بهنام ؛ مؤلف : معینی فرد، اسماعیل ؛
مجلة:مدیریت نظامی»بهار 1402 - شماره 89 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 91 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای فردیارزشهای سازمانیاستعدادباوریارزشهای شغلی(حرفهای)استعدادهاارتش جمهوری اسلامی ایرانسازمانارزشکارکنانمدیرانباور
-
6.
مؤلف : صفری، علی ؛ گلشاهی، بهنام ؛ کهن، نبی اله ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1393 - شماره 90 ISC (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:عملکردساختاررویکرد مبتنی بر منابعمدلسازی معادلات ساختاریراهبرد ترکیبی
-
7.
مؤلف : سنجری، احمدرضا ؛ گلشاهی، بهنام ؛ كاتب مسؤول : عباسزاده، ناصر ؛
مجلة:مدیریت نظامی»تابستان 1399 - شماره 78 ISC (35 صفحة - من 155 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:آسیبشناسیامیدخودباوریتحلیل مضمونکارکنان پایور آجاکارکنانآسیبآجامدیران
-
8.
مؤلف : صفری، علی ؛ گلشاهی، بهنام ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»پاییز 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 183 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیکارآفرینی سازمانیهوش هیجانیسبک رهبریکارکنانشرکت گاز
-
9.
مؤلف : گلشاهی، بهنام ؛ زارعی، عظیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد توسعه محصول جدیدقابلیت های بازاریابی برون گراساختار مشتری بنیادمشتریعملکرد تولید محصول جدیددیبازارشناسایی