-
1.
مؤلف : سالاریان، آزیتا ؛ محمدی، حمیدرضا ؛
مجلة:طب جانباز»زمستان 1397 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 16 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتجانبازان
-
2.
مؤلف : میکائیلی، فتاح ؛ آقا گلزاده، غلامحسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت انتظامی»پاییز 1393 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 465 إلی 491 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتانتظاراتکيفيت خدماتپاسخگويياطمينانهالگويقابل اعتمادحفظ ظاهرپلیسسنجش کیفیت خدماتکارکنانمدیریت کیفیت
-
3.
مؤلف : رهبر، مریم ؛ معماری، ژاله ؛ اصغری جعفرآبادی، محمد ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1394 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 119 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتوفاداریخدمات ورزشیتوجه انحصاری
-
4.
مؤلف : مقبل باعرض، عباس ؛ محمدی، علی ؛
مجلة:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»بهار 1382 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 54 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیتانتظاراتخدمتخدمات درمانیالگوی شکافهاسروکوال 1کیفیت خدمتخدماتبیماراناندازهگیری کیفیت خدماتکارکنانبخش خدمات درمانی
-
5.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
مؤلف : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
مجلة:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)
-
6.
مؤلف : درویش، حسن ؛ مصطفوی، غلامعلی ؛ قهرمانی، رضا ؛ چهارمحالی، حسن ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»پاییز 1391 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 111 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتکیفیتانتظاراتمدل سروکوالموفقیت دورکاری
-
7.
مؤلف : سعیداردکانی، سعید ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ زارعیان، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 107 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتمشتریانانتظاراتکارکنان بانککارکنانمدل تحلیل شکافکیفیت خدمات بانکی
-
8.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ طبرسا، غلامعلی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتانتظاراترضایت مشتریتئوری عدم تطابقخدمات مطلوبکیفیت خدمات آنلایناطلاعاتمشتریالکترونیکی