-
1.
مؤلف : عباسی، فايزه ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ رضایی راد، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : ناصحی فر، وحید ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 172 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتحریم اقتصادی ایرانرویکرد داده بنیادمدیریت اضطراب
-
2.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1396، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 25 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرف کنندهمجتمع تجاریرفاه خریدتجاریتفریحپژوهشخریـد
-
3.
مؤلف : منصوری موید، فرشته ؛ سمیاری، مجید ؛ سمیاری، مسعود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1397، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمدل اسپرولز و کندالگروه های سنی مختلف
-
4.
كاتب مسؤول : کاظمی، علی ؛ مؤلف : امامی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 137 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد حرفه ای فروشندهوفاداری به فروشندهرفتار مصرف کنندهفروشفروشندهمشتریریسک ادراکشدهاعتماد
-
5.
مؤلف : زندی، محمد احسان ؛ كاتب مسؤول : ثقفی، فاطمه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 143 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریرفتار مصرفکنندهزیستبوم نوآوریتحلیل لایهای علتهااقتصاد اشتراکیسیستمپلتفرمپژوهش
-
6.
مؤلف : صمدی، محمود ؛ مظفری، محمدمهدی ؛ حاجی کریمی، بابک ؛ كاتب مسؤول : نورایی، محمود ؛
مجلة:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»زمستان 1399 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 213 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهمراکز خریدگرند تئوریرفتار خریدبازارخریـدشهریمدیریتبازاریابی
-
7.
مؤلف : خلیلی پالندی، فرشته ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهنظریه ساختگرایینسل زدافت خریدنسلپژوهشکدگذاریمصرفکنندگان
-
8.
مؤلف : اقبالی، بابک ؛ فائزی رازی، فرشاد ؛ وکیل الرعایا، یونس ؛ كاتب مسؤول : حیدریه، سیدعبدالله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهفراترکیبانتروپی شانوناثرات زماناطلاعاتشناسایی
-
9.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : آزمایش فرد، هما ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1401- شماره 117 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 119 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهنظریههای بازاریابیمسیر نظریه
-
10.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیت