-
1.
مؤلف : موسوی فرد، سیدرضا ؛ كاتب مسؤول : حسنی، سید رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری محصولوفاداری به برندفرآوردههای لبنیبازاریابی دیجیتالوفاداریمشتریانپژوهشمحصولات نوآورانه
-
2.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 74 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
-
3.
مؤلف : عبدی، مصطفی ؛ نجفی زاده، نادره السادات ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (27 صفحة - من 83 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریوفاداری به برندهویت برندمستندات برندآوازه ی برند
-
4.
مؤلف : فرزین، میلاد ؛ صادقی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 226 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برندرضایت مصرف کننده
-
5.
مؤلف : نایب زاده، شهناز ؛ اقبالی، اکرم ؛ رادمنش، یاسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1397 - شماره 38 التصنيف B (Azad University (30 صفحة - من 7 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتوسعه برندنگرش نسبت به تبلیغاتتصویر ذهنی برند اصلی/ جدیدتناسب تصویر
-
6.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1396 - شماره 24 التصنيف B (Azad University (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندکیفیت ادراک شده