-
1.
مؤلف : Shabani، Karim ؛
مجلة:Teaching English Language»Spring& Summer 2017، Volume 11 - Number1 التصنيف: ب/ISC (26 صفحة - من 119 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:Listeninggroup dynamic assessmentZone of Proximal DevelopmentStrategic FeedbacksCollective ScaffoldingDAZPDListenSLAVygotsky
-
2.
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»بهار 1397 - شماره 16 التصنيف: ب/ISC (6 صفحة - من 152 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:
-
3.
كاتب مسؤول : رنجبر، فاطمه ؛ مؤلف : اقدسی، عباس ؛
مجلة:قرآن پژوهی خاورشناسان»پاییز و زمستان 1401 - شماره 33 التصنيف: ب/ISC (25 صفحة - من 132 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:ترجمه قرآنآموزش عربییوهان زشندورفمدارس لاتین زبانپادشاهی آلمانلاتینقرآنعربی
-
4.
مؤلف : Mirzaei، Mehdi ؛ Zoghi، Masoud ؛
مجلة:Teaching English Language»Summer & Fall 2017، Volume 11 - Number 2 التصنيف: ب/ISC (28 صفحة - من 195 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:language learninggrounded theoryPlateau PhenomenonUpper Intermediate LevelEFLLearnerEnglishPlateauThere
-
5.
مؤلف : زیلایی، راضیه ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 التصنيف: ب/ISC (30 صفحة - من 13 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نظریه ضمنی هوشرفتار مصرف کنندهالگوی ذهنیروانشناسی مصرف کنندهمصرفکنندهImplicitبازاریابیپژوهشConsumer
-
6.
كاتب مسؤول : غلام پور، میثم ؛ مؤلف : رستمی نژاد، دکتر محمد علی ؛ پورشافعی، هادی ؛
مجلة:پژوهش های برنامه درسی»پاییز و زمستان 1398، دوره نهم - شماره 2 التصنيف: ب/ISC (24 صفحة - من 139 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:عوامل موفقیتموکسنتزپژوهیالگوی روبرتسآموزشموکهاپژوهش
-
7.
مؤلف : طهماسبی، هامون ؛ نجمی، منوچهر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1400 - شماره 61 التصنيف: ب/ISC (36 صفحة - من 17 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:آموزش مدیریتآموزش برای توسعه پایدارآموزش مدیریت مسئولانهمدارس کسبوکارمسئولیت اجتماعی بنگاههااخلاقRMEهـاتوسعه پایداربـه
-
8.
مؤلف : Moradian، Mahmood Reza ؛ Kogani Baharvand، Parisa ؛
مجلة:Teaching English Language»Spring& Summer 2017، Volume 11 - Number1 التصنيف: ب/ISC (22 صفحة - من 145 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:sociocultural theoryListening ComprehensionProcessMetacognitive Awarenessmetacognitive instructionBased ApproachEFL
-
9.
مؤلف : Khosrotash، Parisa ؛ Abolmaali Alhosseini، Khadijeh ؛
مجلة:International Journal of Psychology»Winter and Spring 2019, Volume 13 - Number 25 التصنيف: ب/ISC (26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:Math Learning DisabilityExecutive FunctionsMathematical performanceCollaborative for Academic Social and Emotional LearningSocial Emotional LearningInterventionCASELEFSELIran
-
10.
مؤلف : فرنودیان، پریسا ؛ ابوالمعالی، خدیجه ؛ هاشمیان، کیانوش ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1398، سال دهم - شماره 3 التصنيف: ب/ISC (14 صفحة - من 169 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:روایی و پایایییادگیری اجتماعی هیجانیهیجانییادگیری اجتماعیدانشآموزانمدیریتSocial Emotional Learningپژوهشمدل