-
1.
مؤلف : شفیعی، علی ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1397 - شماره 46 التصنيف A+ (Azad University/ISC (28 صفحة - من 233 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زنجیره تامینبازاریابی داخلیارزش ویژه برندبهرهوری و مسوولیت اجتماعیصنعت فولادصنعتمشتریصنعت آهن و فولادارزش ویژهمحصولاتبازاریابیعملکرد
-
2.
كاتب مسؤول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 151 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداعتماد به برندرفتار خرید مصرفکننده
-
3.
مؤلف : شیرافکن لمسو، حبیب ؛ حدادیان، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : قائد، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 83 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعیارزش ویژه ارتباطیارزش ویژه عینی
-
4.
مؤلف : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (11 صفحة - من 32 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
5.
مؤلف : شهماری کلستان، عسگر ؛ كاتب مسؤول : فرهودی، آرش ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»بهار 1399 - شماره 40 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریاکوتوریسممعادلات ساختاریارزش ویژه برندشهرستان خلخال
-
6.
مؤلف : جابری، عباس ؛ كاتب مسؤول : خدایاری، محمدعظیم ؛
مجلة:فضای گردشگری»زمستان 1397 - شماره 29 التصنيف A+ (Azad University (14 صفحة - من 95 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر برندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتوریسم درمانی
-
7.
مؤلف : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعی