Abstract:
هدف از پژوهش حاضر «ارزشیابی رضایتمندی گروههای مختلف ذینفعان شامل کارکنان رسمی و غیررسمی (قرارداد مستقیم» ارکان ثالت, خدماتی» حجمی) آنامینکنندگان, پیمانکاران و تامین کنندگان کال و جامعه (حاکمیتی» نظارتی و اجرایی و مراکز علمی پژوهشی و دانشگاهی) بر اساس مدل تعالی سازمانی» میباشد و پژوهش حاضرء از نظر هدف, کاربردی و از لحاظ نوع پژوهش توصیفی - پیمایشی است. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان رسمی به صورت تمام شماری,» کارکنان غیررسمی شامل کلیه کارکنان (قرارداد مستقیم. حجمی ستادء گازبان» کنتورخوان» ارکان ثالث. حراست) به روش نمونهگیری طبقهای» نمایندگان جامعه شامل کلیه (دستگاههای اجرایی مرتبط شهرداریهاء شورای شهرهاء ائثمه جمعه) به صورت تمام شماری, پیمانکاران به صورت هدفمند و تامینکنندگان شامل کلیه (تامینکنندگان خدماتی» اجرایی» تامین کالا) به صورت هدفمند نمونهگیری شدند. دادههای این پژوهش توسط پنج پرسشنامه محقق ساخته کارکنان رسمی شامل ۳۹ سوال, کارکنان غیررسمی ۳۳۷ سوال, نمایندگان جامعه ۱۳ سوال» نامینکنندگان ۱۹ سوال, پیمانکاران شامل ۳۳ سوال میباشد که روایی آن ها از نوع صوری و محتوایی بود که مورد تایید اساتید و خبرگان قرار گرفت و پایایی آنها از طریق آلفای کرونباخ به ترتیب (۰/۹۵)» (۰/۹۳)» (۰/۸۹)» (۰/۹۲) و (۰/۷۶) برآورد گردید. برای تجزیهوتحلیل دادهها از جدول توزیع فراوانی» نمودار»ء درصد رضایت با استفاده از توصیف دادهها و آزمون تی مستقل به کمک نرمافزار آماری spss نسخه ۲۱ استفاده شده است. در پایان. ارزشیابی رضایتمندی گروههای مختلف ذینفعان شامل کارکنان رسمی و غیررسمی (قرارداد مستقیمء ارکان ثالث. خدماتی» حجمی) تامینکنندگانء پیمانکاران و تامینکنندگان کالا و جامعه (حاکمیتی» نظارتی و اجرایی و مراکز علمی پژوهشی و دانشگاهی) بر اساس مدل تعالی سازمانی ارایه گردید.