Journal (Article count) |
---|
Journal پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
Journal چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 2 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 2 |
-
1.
Writer : ضیایی، محمد صادق ؛ روشن دل اربطانی، طاهر ؛ محمدنژاد شورکایی، مجتبی ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1390، دوره اول - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 81 to 106 )
-
2.
Writer : محمدنژاد شورکایی، مجتبی ؛ جشنی آرانی، مجتبی ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 141 to 164 )
Keywords:رضایت مشتریپایان نامهفرا تحلیلفرا مطالعهفرا روشعوامل موثر بر رضایت مشتریروششناسیروش تحقیقمدیریت