Journal (Article count) |
---|
Journal روش ها و مدل های روان شناختی 1 |
Journal مطالعات روانشناسی تربیتی 1 |
Journal اندیشه های نوین تربیتی 1 |
Category (Article count) |
---|
روانشناسی 2 |
علوم تربیتی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 3 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 2 |
-
1.
Corresponding Author : قاسمی، علی ؛ Writer : کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
Journal:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1399 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 53 to 76 )
Keywords:انتقال اطلاعاتدانش آموز محورمعلم محوررویکرد معلم به تدریستغییرات ادارکیteacher approach to teachingteacher focusedinformational transferstudent focusedonceptual changesمعلمپرسشنامهرویکرد دانشآموز محوررویکرد معلم محوردانش
-
2.
Corresponding Author : قاسمی، علی ؛ Writer : کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
Journal:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1398، دوره پانزدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 7 to 29 )
Keywords:اضطرابلذتافتخارعصبانیتپرسشنامه هیجانات معلمanxietyangeremotional creativityprideenjoyment
-
3.
Writer : قاسمی، علی ؛ کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
Journal:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1397 - شماره 32 Ranking A (Azad University/ISC (18 page(s) - From 131 to 148 )
Keywords:خوش بینی تحصیلی معلمتاکیدات تحصیلیاعتماد معلم به والدین و دانش آموزانحس کارآمدی معلم