Category (Article count) |
---|
ادبیات و زبانها 2 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
-
1.
Corresponding Author : ذبیحی، سارا ؛ Critique : خزانه دارلو، محمدعلی ؛
Journal:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»زمستان 1401 - شماره 110 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (35 page(s) - From 149 to 183 )
Keywords:مقاله علمی-پژوهشینفثه المصدورآسیبشناسی انتقادیپیامد و راهکارارزیابی ساختاریStructural Evaluation“Nafthat ol-Masdoor”Scientific-research articleCritical pathologyconsequence and solution
-
2.
Corresponding Author : ذبیحی، سارا ؛ Writer : قادری، سید طاهر ؛
Journal:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»مرداد 1401 - شماره 50 (16 page(s) - From 78 to 93 )
Keywords:آسیب شناسینخبهویلفردو پارتونقد فیلمنخبه پرورینظریه چرخش نخبگانFilm CriticismVilfredo ParetoElite Rotation TheoryElitismEliteHoly QuranPathologyنخبگانپارتومدرسهنخبهگراییآسیبنخبگینخبهکشی
-
3.
Writer : ذبیحی، سارا ؛
Journal:مطالعات بین رشته ای ادبیات، هنر و علوم انسانی»بهار و تابستان 1401 - شماره 3 (12 page(s) - From 283 to 294 )
Keywords:مطالعات ادبی تطبیقیادبیات تطبیقی کودک و نوجوانایمر اسالیوانادبیات کودک و نوجوانChildren’s and Young Adults’ LiteratureComparative Literary StudiesComparative Children’s and Young Adults’ LiteratureEmer O’Sullivanهــاادبیــات کــودکادبیـات کـودکادبیـات تطبیقـی کـودکانبــه
-
4.
Corresponding Author : ذبیحی، سارا ؛ Writer : فاضلی، فیروز ؛
Journal:پژوهشنامه نقد ادبی و بلاغت»بهار 1401، سال یازدهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 62 to 80 )
Keywords:بلاغتزیباییشناسی ادبیّات کودک و نوجوانادبیات بزرگسالپژوهشهای زیباییشناختیادبیّات تطبیقیبینامتنیّتcomparative literatureIntertextuality.Aesthetics of Children’s and Young Adult LiteratureAdult LiteratureAesthetics Researchsrhetoric
-
5.
Corresponding Author : ذبیحی، سارا ؛ Writer : رضی، احمد ؛
Journal:ادبیات عرفانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 85 to 115 )
Keywords:ژنتبازآفرینیترامتنیتحماسة عرفانی- تعلیمیبازنویسی متونRewriting textsMystical-didactic epicGenetteTranstextualityRecreating