keyword اقناع رسانه اي پيام هاي بازرگاني و متغيرهاي زمينه اي خانواده ها / (1 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
مسئله ی آسیب پذیری اجتماعی شدن کودکان در فضای رسانه های فراملی مطالعه ی موردی: خانواده های شهر زنجان
Writer : صدفی، ذبیح الله ؛ محسنی تبریزی، علی رضا ؛
Journal:جامعه، فرهنگ و رسانه»بهار 1392 - شماره 6 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 155 to 185 )
Keywords:آسيب اجتماعي شدن كودكان در فضاي شبكه هاي اينترنتي و ماهواره ايگرايش به پيام هاي بازرگانيانگيزه پيروي از پيام هاي بازرگانيگزينش پيام هاي مهم بازرگانيارزش اقتصادي پيام هاي بازرگانياقناع رسانه اي پيام هاي بازرگاني و متغيرهاي زمينه اي خانواده ها