keyword Document Analysis / (1 Article)
-
1.
تاملی انتقادی در باب برنامۀ درسی بازنگریشدۀ کارشناسی رشتۀ آموزش زبان انگلیسی در سطح قصد و اجرا: پژوهشی سندکاوانه
Introduction and reviewCorresponding Author : راستی، علیرضا ؛
Journal:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 51 Ranking: ب/ISC (17 page(s) - From 253 to 269 )
Keywords:ایرانآموزش زبان انگلیسیبرنامة درسی قصدشدهبرنامة درسی اجراشدهسندکاویenacted curriculumDocument AnalysisEnglish Language Teaching (ELT)intended curriculumIranرشـتۀ آمـوزش زبـان انگلیسیرشـتۀ آمـوزش زبـان انگلیسـیبرنامـۀ درسیبـارشتۀ آمـوزش زبـان انگلیسـیهـا