-
1.
Writer : آهی، قاسم ؛ منصوری، احمد ؛ درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
Journal:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1395، سال بیست و سوم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 69 to 90 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیانگیزش تحصیلیدرگیری تحصیلی والدیندرگیری تحصیلی دانشآموز
-
2.
Writer : معینی کیا، مهدی ؛ فرج اللهی، مهران ؛ درتاج، فریبرز ؛ سرمدی، محمد رضا ؛
Journal:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1390 - شماره 12 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 9 to 28 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیانگیزهخودکارامدیآموزش از دورجهتگیری درونی هدف
-
3.
Writer : شیوندی، کامران ؛ درتاج، فریبرز ؛ فرخی، نور علی ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
Journal:فرهنگ مشاوره و روان درمانی»تابستان 1396 - شماره 30 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیارزش تکلیفدرگیری شناختیهیجان های پیشرفت قبل از امتحانخود نظم جویی تحصیلیmathematics achievementPre|exam emotionsacademic self|regulationtask valuecognitive engagementهیجانپیشرفت تحصیلی ریاضیمدلبرازشپژوهش
-
4.
Writer : کلانتر قریشی، منیر ؛ رضایی کارگر، فلور ؛ درتاج، فریبرز ؛ شاه نظری، مهدی ؛
Journal:پژوهش های روان شناسی بالینی و مشاوره»بهار و تابستان 1391، سال دوم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 77 to 92 )
Keywords:اضطرابپیشرفت تحصیلینوجوانیتن آرامیتمرینآزمون خودسنجی اضطراب زونگ
-
5.
Writer : درتاج، فریبرز ؛ عاصمی، سهیلا ؛
Journal:روان شناسی مدرسه»زمستان 1391 - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 39 to 55 )
-
6.
Writer : دولتی میاندواب، علیرضا ؛ فرخی، نورعلی ؛ Corresponding Author : درتاج، فریبرز ؛
Journal:رهبری و مدیریت آموزشی»پاییز 1397 - شماره 45 Ranking B (Azad University/ISC (14 page(s) - From 109 to 122 )
-
7.
Writer : درتاج، فریبرز ؛
Journal:روان شناسی مدرسه»زمستان 1392 - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 62 to 80 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیروش تدریس سنتیروش تدریس مبتنی بر بازیانگیزه ریاضیTraditional Teaching Methodmotivation in mathgameeducational progressbased teaching method