-
1.
Writer : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ غنایی، زیبا ؛ نقش، زهرا ؛
Journal:روانشناسی»زمستان 1386 - شماره 44 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 447 to 470 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیسبک های تفکررویکردهای یادگیریعوامل شخصیترویکرد یادگیری عمیقرویکرد یادگیری سطحی
-
2.
Writer : حجازی، الهه ؛ نقش، زهرا ؛ سنگری، علی اکبر ؛
Journal:مطالعات روان شناختی»زمستان 1388، دوره پنجم - شماره 21 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 47 to 66 )
Keywords:اهداف پیشرفتپیشرفت ریاضیادراک از ساختار کلاسراهبردهای خود نظم بخش و سودمندی ادراک شدهادراکپیشرفتانگیزشیپیشرفت تحصیلیپیشرفت تحصیلی ریاضیسودمندی ادراکشدهدانشآموزان
-
3.
Writer : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ غنایی، زیبا ؛
Journal:مطالعات روان شناختی»پاییز و زمستان 1385، دوره دوم - شماره 8 و 9 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 139 to 160 )
Keywords:سبکهای تفکروضعیت اقتصادی-اجتماعیرویکردهای یادگیریپیشرفت تحصیلی؛
-
4.
Writer : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛
Journal:پژوهشهای روانشناختی»زمستان 1385، دوره نهم - شماره 3 و 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 65 to 84 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیصفات شخصیترویکردهای یادگیریپیشرفت تحصیلی دانشجویانرویکرد یادگیری عمیق
-
5.
Writer : فولادوند، خدیجه ؛ فرزاد، ولی الله ؛ شهرآرای، مهر ناز ؛ سنگری، علی اکبر ؛
Journal:علوم رفتاری»پاییز 1388، دوره سوم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 201 to 208 )
Keywords:اعتباررواییتحلیل عاملسلامت روانیروان سنجیسلامت جسمانیسلامت روانی و جسمانیپرسشنامهمقیاسدانشجویان
-
6.
Corresponding Author : فولادوند، خدیجه ؛ Writer : فرزاد، ولی الله ؛ شهرآرای، مهرناز ؛ سنگری، علی اکبر ؛
Journal:روانشناسی معاصر»پاییزو زمستان 1388 - شماره 8 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 81 to 93 )
Keywords:حمایت اجتماعیاسترس تحصیلیخودکارآمدی تحصیلیسلامت روانی - جسمانیmental-physical healthsocial supportAcademic self-efficacyacademic stress