-
1.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ محمدی، مهسا ؛
Journal:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 97 to 110 )
Keywords:ارزش ویژه برند مقصدشخصیت برند مقصدوفاداری به برند مقصدخودتجانسیتجربه برند مقصدDestination Brand ExperienceDestination Brand personalityDestination Brand loyaltydestination brand equityCongruityself
-
2.
Writer : صادق وزیری، فراز ؛ اصانلو، بهاره ؛ سیمرغ، مصطفی ؛ Corresponding Author : شجاع، علی ؛
Journal:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1400 - شماره 1 (17 page(s) - From 21 to 37 )
Keywords:شخصیت برنددانش برندحیثیت برندهویتیابی دانشجو با برند دانشگاهجهتگیریهای فرهنگی(جمعگرایی فردگرایی)Cultural Orientation (CollectivismIndividualism)University Brand IdentificationBrand PersonalityBrand PrestigeBrand Knowledgeهویتدانشهویتیابیدانشجویانجمعگراییدانشـگاهدانشگاهحیثیتفردگراییپژوهش
-
3.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
Journal:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برندBrand self-congruenceBrand AuthenticityBrand Heritagebrand loveBrand EngagementBrand experience