-
1.
Writer : عصاره، علیرضا ؛ نصری، صادق ؛
Journal:نوآوری های آموزشی»زمستان 1384 - شماره 14 Ranking: Science-Research/ISC (43 page(s) - From 64 to 106 )
Keywords:قومیتنیازسنجینیازهای اجتماعیدانشآموزانوالدیننیازهای آموزشینیازهای تربیتینیازهای روانشناختینیازهای اخلاقی- مذهبی- فرهنگینیازهای جسمی- بهداشتیخرده فرهنگهانوجواناندانشآموزان مقطع متوسطهخانوادهمدرسانبلوغمشاوران
-
2.
Writer : مرزوقی، رحمت اله ؛ جهانی، جعفر ؛ عصاره، علیرضا ؛ Corresponding Author : صادقیان، نبی اله ؛
Journal:نوآوری های آموزشی»زمستان 1399 - شماره 76 Ranking: ب/ISC (30 page(s) - From 155 to 184 )
Keywords:دوره ابتداییکتاب درسیمراحل تالیف کتب درسیمولفههای مراحل کتب درسیویژگیهای کتاب درسیStages of Textbooks' DevelopmentComponents of the Stages of Textbooks' DevelopmentCharacteristics of TextbooksTextbookprimary school levelطراحیآموزشپژوهشمحتواسازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشیمضامینمؤلفههای
-
3.
Writer : احمدی، غلامعلی ؛ عصاره، علیرضا ؛ عبدالملکی، شوبو ؛
Journal:نوآوری های آموزشی»زمستان 1391 - شماره 44 Ranking: Science-Research/ISC (20 page(s) - From 63 to 82 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیروش تدریس بدیعه پردازیدرس مهارت های زندگی
-
4.
Corresponding Author : عزیزی علویجه، افسانه ؛ Writer : امام جمعه، محمدرضا ؛ مهر محمدی، محمود ؛ عصاره، علیرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛
Journal:نوآوری های آموزشی»پاییز 1403- شماره 91 Ranking: ب/ISC (34 page(s) - From 41 to 74 )
Keywords:احساساتهویت فردیدانشجومعلمگفتمان مرزیهویت حرفهاییBorderland Discourseprofessional identityStudent-TeacherPersonal IdentityFeelings
-
5.
Writer : عصاره، علیرضا ؛ امام جمعه، سید محمد رضا ؛ اسدپور، سعید ؛
Journal:نوآوری های آموزشی»زمستان 1394 - شماره 56 Ranking: Science-Research/ISC (22 page(s) - From 151 to 172 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیعلوم تجربیآموزش زمینه - محورآموزش سنتی ( مرسوم )اسآموزشدانشآموزاندانشمحورآزمون
-
6.
Corresponding Author : لطفی، حسین ؛ Writer : امام جمعه، محمدرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ عصاره، علیرضا ؛ حاتمی، جواد ؛
Journal:نوآوری های آموزشی»زمستان1401 - شماره 84 Ranking: ب/ISC (20 page(s) - From 153 to 172 )
Keywords:رویکرد فراترکیبنظریۀ دادهبنیادالگوی اکردورۀ متوسطۀ اولنظریۀ کنشگر ـ شبکهمحیط یادگیری شبکهNetwork Learning EnvironmentEcker ModelActor-Network TheoryMeta-synthesis ApproachFirst Cycle Secondary Schoolgrounded theory