-
1.
Writer : فیض، داوود ؛ علی پور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ زارعی، عظیم ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 47 to 64 )
-
2.
Writer : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 134 to 145 )
-
3.
Writer : زارعی، عظیم ؛ بلوچی، حسین ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 53 to 68 )
-
4.
Writer : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ معصومی، نگین ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 79 to 90 )
-
5.
Writer : زارعی، عظیم ؛ شرفی، وحید ؛ ملکی، فاطمه ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 1 to 16 )
Keywords:تعهداعتمادباورهای مذهبیبازاریابی رابطه ایواکنشهای رفتاریتبلیغات دهان به دهان مثبتاهدای کمک
-
6.
Writer : زارعی، عظیم ؛ ملایی، مجتبی ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان1391 - شماره 19 ISC (24 page(s) - From 55 to 78 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریمشتری محوریمدل هم راستایی سه بعدی اوکر و مودامبی