-
1.
Writer : کرمی، زهره ؛
Journal:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1401، شماره 115 Ranking: ب/ISC (18 page(s) - From 25 to 42 )
Keywords:دانش محتواییروایت پژوهیدانش تربیتیدانش فناورانهمدل کوهلر و میشراKohler and Mishra modelEducational KnowledgeTeacher knowledgeContent KnowledgeTechnological KnowledgeNarrative Inquiryمعلمدانشدانشجومعلمتدریسدانشجومعلمان
-
2.
Corresponding Author : کرمی، میثم ؛ Writer : کرمی، زهره ؛
Journal:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1403 - شماره 118 Ranking: ب/ISC (22 page(s) - From 3 to 24 )
Keywords:پیچیدگی شناختیالگوی برنامه درسییادگیرندگانمدل تدریسعمق دانشdepth of knowledgeTeaching Modelcurriculum modelCognitive Complexitylearners
-
3.
Writer : کرمی، زهره ؛
Journal:آموزش و توسعه منابع انسانی»پاییز 1403 - شماره 42 Ranking: ب/ISC (29 page(s) - From 74 to 102 )
Keywords:ابزار سنجشدانشجومعلمانطراحی و اعتباریابیشایستگیهای حرفه ایرویکرد شایستگی محور
-
4.
Writer : کرمی، زهره ؛ سراجی، فرهاد ؛ معروفی، یحیی ؛
Journal:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1396، سال پنجم - شماره 9 Ranking: ب (36 page(s) - From 69 to 104 )
Keywords:دانشگاه فرهنگیاندانشجو معلمانتوسعه حرفهایالگوی برنامه درسی روایتپژوهیFarhangian UniversityModel of narrative inquiry curriculumProfessional developmentStudentTeachers
-
5.
Corresponding Author : کرمی، میثم ؛ Writer : کرمی، زهره ؛
Journal:تازه های علوم شناختی»تابستان 1402 - شماره 99 Ranking: ب/ISC (11 page(s) - From 147 to 157 )
Keywords:خواندن و نوشتنپیچیدگی شناختیدرس فارسیمدل تدریسمدل عمق دانش نورمن وبTeaching model, Norman Webb's Depth of Knowledge model, Cognitive complexity, Persian lesson, Reading and writing