-
1.
Corresponding Author : صمدی، معصومه ؛
Journal:سیاستگذاری عمومی»زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 319 to 330 )
Keywords:آموزش و پرورشچالش هافراترکیبسند تحول بنیادینeducationChallengesHybridizationFundamental Transformation Documentتحول بنیادین آموزش و پرورشچالشتعلیم و تربیتپژوهشسیاستگذارینظام آموزش و پرورش
-
2.
Writer : صمدی، معصومه ؛
Journal:دین و ارتباطات»پاییز و زمستان 1400 - شماره 60 (ویژه نامه اول؛ دین، رسانه و سواد رسانهای) Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 249 to 275 )
Keywords:سواد رسانهایآموزش و پرورشاسناد تحولیتحلیل سیاستگذاریMedia literacyPolicy AnalysisTransformation Documentseducationرسانهایسند تحول بنیادین آموزشتحول بنیادین آموزش و پرورشسیاستآموزشمبانی نظری سند تحول
-
3.
Writer : صمدی، معصومه ؛
Journal:مصباح»مهر و آبان 1387 - شماره 77 (30 page(s) - From 67 to 96 )
Keywords:آموزش و پرورشنظریه حرکت جوهریملاصدرا و تعلیم و تربیتتعلیم و تربیتملاصدرانظام تعلیم و تربیتنظریهانساننفسمادیاسلامی
-
4.
Writer : موسوی، سیدمنصوره ؛ صمدی، معصومه ؛ عباسی سروک، لطف اله ؛ Corresponding Author : انصاریان، فهمیه ؛
Journal:خانواده و بهداشت»تابستان 1400-شماره 29 (ویژه جوانان) Ranking B (Azad University (15 page(s) - From 89 to 103 )
Keywords:آموزش و پرورشآموزش و پرورش الگوها تربیت دینی خانواده رویکرد ها سند تحولسند تحول بنیادینتربیت دینیتحول بنیادین آموزش و پرورشرویکردرویکردهای تربیت دینیخانوادهسند تحول بنیادین آموزشتعلیم و تربیت
-
5.
Writer : موسوی، سیده منصوره ؛ صمدی، معصومه ؛ عباسی سروک، لطفالله ؛ Corresponding Author : انصاریان، فهیمه ؛
Journal:مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی»بهار 1401- شماره 90 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 189 to 206 )
Keywords:تربیت دینیتحلیلآموزش و پرورشسند تحول بنیادینمولفهComponentFundamental Transformation Documenteducationreligious educationAnalysis
-
6.
Corresponding Author : صمدی، معصومه ؛
Journal:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»تابستان 1400 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 81 to 107 )
Keywords:شناساییآموزش و پرورشفراترکیبسند تحول بنیادینظرفیت های مغفول سیاستیneglected policy capacitiesetasynthesis methodeducationIdentificationDocument of Fundamental Change