-
1.
بررسی تاثیر بازاریابی رابطهمند بر قدردانی از مشتریان و مزیت رقابتی در نمایندگیهای سایپا شهر اردبیل
Writer : صائب نیا، سمیه ؛ افشاری، رقیه ؛ فرخی نمین، شهلا ؛
Journal:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1398، دوره دوم - شماره 7 (16 page(s) - From 66 to 81 )
Keywords:مزیت رقابتیبازاریابی رابطه مندقدردانی از مشتریابعاد بازاریابی رابطهمندمشتریمشتریانرضایت مشتریارتباطات
-
2.
Writer : صائب نیا، سمیه ؛ اسماعیلی، مهدی ؛ دو کوهکی، کامران ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 page(s) - From 1351 to 1360 )
Keywords:بازاریابی رابطه مند ابعاد بازاریابی رابطه مند قدردانی از مشتریان نمایندگی گروه خودرو سازی سایپا
-
3.
Writer : صائب نیا، سمیه ؛ فیضی، محمد ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1397 - شماره 41 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 220 to 240 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهبازاریابی رابطهمندقدردانی از مشترینمایندگیهای گروه خودروسازی سایپامشتریمشتریانارتباطات