-
1.
Writer : عبدالرحیمیان، علی اصغر ؛ فلاح، میر فیض ؛ Corresponding Author : انواری رستمی، علی اصغر ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 Ranking B (Azad University (23 page(s) - From 291 to 313 )
-
2.
Writer : عیسوی، محمود ؛ تاری، فتحاله ؛ انصاری سامانی، حبیب ؛ عموزاد خلیلی، حسن ؛
Journal:اقتصاد مالی»پاییز 1397 - شماره 44 Ranking B (Azad University (19 page(s) - From 1 to 19 )
-
3.
Corresponding Author : رخشانی، جاوید ؛ Writer : مدنی، زهره ؛ صائب نیا، سمیه ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 Ranking B (Azad University (20 page(s) - From 324 to 343 )
Keywords:بانکرﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽارتباط با مشتری CRMکیفیت خدمات ارائه شدهCRM customer relationshipCitizenship Behavior of the OrganizationQuality of Services ProvidedBankرفتار شهروندی سازمانمدیریت ارتباط با مشتریارتباط با مشتریمشتریانرفتار شهروندی مشتری
-
4.
Writer : حاجیان، محمدرضا ؛ غفاری، فرهاد ؛ Corresponding Author : خدادادکاشی، فرهاد ؛
Journal:اقتصاد کاربردی»بهار 1402- شماره 44 Ranking B (Azad University (17 page(s) - From 1 to 17 )
Keywords:ریسکبانکمنحنی یادگیریهزینه متوسط