Showing 1 to 10 of 2 items
-
1.
شناسایی عوامل مدیریتی کلیدی در موفقیت پروژه های توسعه ی محصول جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط کشور
Writer : طالبی، کامبیز ؛ کچوئی، رضا ؛
Journal:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1389 و بهار 1390، سال ششم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 49 to 66 )
Keywords:عوامل کلیدی موفقیتتوسعه محصول جدیدشرکتهای کوچک و متوسطمحصول جدید
-
2.
Writer : پورکاظمی، محمد حسین ؛ صدری، مریم ؛
Journal:تحقیقات اقتصادی»بهار 1391 - شماره 98 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 23 to 50 )
Keywords:تعادل نشخودروقیمت گذاریمحصول جدیدنظریه ی بازیAutomobileNew ProductNash EquilibrimGame TheoryPricingقیمتسهم بازاربازار خودروتولیدتقاضابنگاه