-
41.
Writer : فقیهی پور، جواد ؛ فقیهی پور، سمیه ؛ قربانی، رضا ؛
Journal:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1391 - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 79 to 98 )
Keywords:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برنداتکا
-
42.
Writer : بهنام، محسن ؛ مدیری، ماهرخ ؛ هاشمی، سیده زهرا ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 85 to 104 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتداعی برند.مشتریمصرفکنندهمشتریانتداعیخدمات
-
43.
Writer : سلطانی، مرتضی ؛ نبی زاده مامانی، الناز ؛ مزینانی، امیرحسین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 133 to 152 )
Keywords:وفاداری به برندبرندسازی داخلیعملکرد برندتعهد به برندتعیین هویت با برندکارکنانکارکنانتعهد کارکنانتعهد کارکنانتعهدتعهدتعیین هویتتعیین هویت
-
44.
Writer : ایرانزاده، سلیمان ؛ رنجبر، آیدا ؛ پورصادق، ناصر ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 155 to 172 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندآمیزه بازاریابیارزش ویژه ی برندارزش ویژهعناصر آمیزه بازاریابیتداعی ذهنیقیمتمصرفکنندهترویج
-
45.
Writer : بحرینی زاده، منیجه ؛ پوردهقان، عادل ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 17 to 38 )
Keywords:اعتمادوفاداری به برندرﺿﺎﻳﺖTrustپيشبردصنعت تلفن همراهPromotion
-
46.
Writer : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، آذر ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 1 to 16 )
Keywords:وفاداری به برندپرستيژ برندتمايزبرندهويتيابی مشتری با برند
-
47.
Writer : سلطان حسینی، محمد ؛ نصر اصفهانی، داود ؛ جوانی، وجیهه ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 18 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 33 to 50 )
Keywords:فوتبالبرندوفاداری به برندهوادارهوادارانتیموفاداریورزشگاهلیگ برتر فوتبالباشگاهویژگیهای جمعیتشناختی