-
1.
Corresponding Author : طبیعی، مریم ؛ Writer : اژدرلو، محمد ؛ اژدرلو، احمد ؛
Journal:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1402، سال چهاردهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 308 to 320 )
Keywords:نارساخوانیمهارتهای زبانیکودکان عادیالکتروآنسفالوگرافی کمیlanguage skillsnormal childrenElectroencephalographquantitativedyslexiaنارساخوانکودکانالکتروآنسفالوگرافیمهارتمغزی
-
2.
Writer : صمدی، زهرا ؛ دستجردی کاظمی، مهدی ؛ احمدی، زهرا ؛ Corresponding Author : نیکخو، فاطمه ؛
Journal:پژوهش های کاربردی روان شناختی»تابستان 1401، سال سیزدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 215 to 228 )
Keywords:کارکردهای اجراییمهارتهای زبانیدانشآموزان با آسیب شنوایی کاشت حلزونشدهHearing Impaired Students with Cochlear ImplantsExecutive Functionslanguage skillsدانشآموزان با آسیب شنواییمهارتکودکانحافظۀ فعالکودکان کاشت حلزونپژوهشآزمون رشد زبان
-
3.
Corresponding Author : چراغی، هاله ؛ Writer : مدرسی پور، زهره ؛
Journal:پژوهش های زبان و ترجمه فرانسه»بهار و تابستان 1400 - شماره 6 Ranking ب (Ministry of Science (20 page(s) - From 3 to 22 )
Keywords:آموزشیادگیریزبان فرانسهرویکرد شناختیکاربرد زبانLanguage Uselanguage skillscognitive approachتولید شفاهی و نوشتاریدانشجویان مبتدی کارشناسیآموزش/یادگیریTeaching/Learning Processundergraduate studentsFrench languageFrench languageBeginner Undergraduate Studentsteaching/learning processcognitive approachLanguage Useزبانزبانآموزاندانشجویاندانشکاربردیادگیری زبان فرانسهیادگیری زبان
-
4.
Corresponding Author : Dashtestani، Seyed Reza ؛
Journal:Language Horizons»Summer and Autumn 2019, Volume 3 - Number 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 207 to 224 )
Keywords:EFLtrainingChallengesSchoolslanguage skillsInteractive Whiteboard
-
5.
Corresponding Author : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Writer : Mansoorian، Seyed Mohammad Ali ؛
Journal:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2021 - Number 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (37 page(s) - From 295 to 331 )
Keywords:Identity Processing Styleslanguage skillsSocial-economic status