خلاصه ماشینی:
پیشرفتهایی که در توزیع الکترونیک در دو صنعت خاص خدمات مالی و صنعت موسیقی صورت گرفته است را برای تعیین اعتبار فعلی فرضیههای ملون و همکاران لحاظ خواهیم کرد.
با ارائه چنین مشاهداتی به منظور حمایت از عناصر بازار الکترونیک؛میتوان چنین دریافت که مدل، عموما معتبر است و انتظار داشت که هر دو بخش مورد مطالعه به سمت نقطه نهایی که توسط فرضیه توصیف میشود یعنی بازارهای شخصی شده (PERSONALIZED MARKETS) در حرکت باشد.
دو بازار مجزا،که مراحل اولیه چنین تغییراتی را تاکنون به خود دیدهاند و هر دو متاثر از تاثیرات افزایشی چنین واسطهای به نسبت سازگاری محصولاتشان با انتقالات دیجیتالی هستند،یکی صنعت خدمات مالی و دیگری صنعت موسیقی است این دو بخش در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفتهاند.
*پیشرفتهای حاصله در توزیع خدمات خردهفروشی مالی و صنعت موسیقی از طرق بازار الکترونیک بررسی و با استفاده از مطالعات موردی،اعتبار فرضیه ملون و همکاران(7891) را تبیین میکنیم.
بازبینی فرضیه بازار الکترونیک ملون و همکاران(7891)در مقاله خود بیان میدارند که چگونه اقتصادها،برای هماهنگی کردن جریان مواد اولیه و خدمات بین خریداران و عرضهکنندگان از دو مکانیسم پایهای استفاده میکنند:مکانیسم بازار و مکانیسم سلسله مراتبی.
با استفاده از بازار الکترونیک خریدار میتواند کالاهای ارائه شده توسط عرضهکنندگان را مقایسه کرده و آنهایی که مناسب هستند را به سرعت و بدون هزینه از صفحه(کامپیوتر) انتخاب کند.
این امر نوعی اصلاح بر مفهوم بیان شده توسط ملون و همکاران(7891)است که در چنین بازاری اطلاعات همه عرضهکنندگان به جای یک خریدار مورد پردازش قرار خواهد گرفت.