کلیدواژه خردهفروشی / (35 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تاثیر اعتماد مشتری بر وفاداری مشتری به خرده فروشی ها
نویسنده : سیدی، سیده سمانه ؛
مجله : پژوهش و مطالعات اسلامی » بهمن 1401، سال چهارم - شماره 43 (13 صفحه - از 49 تا 61 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری اعتماد مشتری خرده فروشی وفاداری به برند مشتری اعتماد مشتریان وفاداری
-
2.
طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپآپ در صنعت خردهفروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته
نویسنده : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » زمستان 1401 - شماره 57 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها: خردهفروشی پژوهش آمیخته فروشگاه پاپآپ کالاهای تند مصرف
-
3.
مدیریت خرده فروشی در تجارت الکترونیکی
نویسنده : توسلی، عبداله ؛ سلیمی، مسعود ؛
همایش : مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی » دوره 5؛ 1401/04/14 - 1401/04/14 (6 صفحه - از 485 تا 490 )
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت خرده فروشی تجارت الکترونیک مشتری مداری
-
4.
مدیریت کانال های همه کاره: مرور ادبیات
نویسنده : صفری ورزرد، امیرحسین ؛
همایش : مدیریت، گردشگری و تکنولوژی » دوره 4؛ 1401/02/30 - 1401/02/30 (18 صفحه - از 1091 تا 1108 )
کلیدواژه ها: خرده فروشی کانال های همه کاره خدمات آنلاین به آفلاین مدیریت کانال ترجیحات مصرف کننده
-
5.
کنترل موجودی کالاهای فسادپذیر مبتنی بر فضای قفسه و اثر تغییرات نماکالا همراه با تعهد حداقل خرید کالا
نویسنده : ریاضی، حمید ؛ دورودیان، محمود ؛ افشارنجفی، بهروز ؛
مجله : مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران) » بهار 1401 - شماره 44 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 168 تا 194 )
کلیدواژه ها: کنترل موجودی خردهفروشی حداقل تعهد خرید فضای قفسه نمای کالا فروش خردهفروش هزینه سفارش مدل کنترل موجودی کالاهای فسادپذیر روش الگوریتم
-
6.
ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی
نویسنده : نصیری، مجتبی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نسیمی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله : پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 351 تا 373 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی خرید اینترنتی خرده فروشی تحلیل تم کسب و کارهای آنلاین مصاحبههای نیمه ساختاری
-
7.
امکان سنجی ایجاد شبکه فروشگاهی خرده فروشی با رویکرد فرا امتیاز (مورد مطالعه: شهر شیراز)
نویسنده : زارع، مجید ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، امیر ؛
مجله : مطالعات مدیریت و توسعه پایدار » تابستان 1400-شماره 2 رتبه C (دانشگاه آزاد (30 صفحه - از 124 تا 153 )
کلیدواژه ها: فرا امتیاز فرانچایزینگ تحلیل فازی شیراز خرده فروشی
-
8.
شناسایی و اولویتبندی فناوریهای خردهفروشی هوشمند مبتنی بر ویژگیهای فناوری و قابلیتهای سازمانی (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیرهای رفاه)
نویسنده : پوربهمن، فاطمه ؛ رونقی، محمدحسین ؛ نویسنده مسئول : عسکری فر، کاظم ؛
مجله : مدیریت توسعه فناوری » بهار 1400 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 135 تا 164 )
کلیدواژه ها: خردهفروشی فروشگاههای زنجیرهای انتخاب فناوری تکنیک بهترین-بدترین فناوریهای هوشمند فناوری فروشگاه اطلاعات فروشگاههای زنجیرهای رفاه شناسایی فناوری اطلاعات مشتری فناوری هوشمند
-
9.
فروشگاه پاپآپ بهمنزلۀ یک سبک عملیات بینالمللیسازی خردهفروشی
نویسنده مسئول : محمدی، نسا ؛ نویسنده : خانجانیان، فرشید ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1400 - شماره 53 (جلد دوم) (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها: خردهفروشی بینالمللیسازی سبک عملیات بینالمللیسازی فروشگاه پاپآپ
-
10.
اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت خردهفروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاههای افق کوروش شهر شیراز)
نویسنده : برزگرلو، داریوش ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، امیر ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 50 رتبه A (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 121 تا 133 )
کلیدواژه ها: اولویتبندی چند فرهنگی خردهفروشی عوامل موثر پرامتی