کلیدواژه خدمات / (184 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
طراحی و تبیین الگوی اثرگذاری تبلیغات مبتنی بر شبکههای اجتماعی در حوزه بازاریابی مراکز خدمات درمانی بخش خصوصی (رویکرد آمیخته: تحلیل تم-مدلسازی معادلات ساختاری)
نویسنده : شفیعیپور، وحید ؛ تقوایی، رضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (11 صفحه - از 431 تا 441 )
-
2.
مطالعۀ عوامل ایجادکنندۀ قصد استفاده از خدمات تجارت اجتماعی اینستاگرام
نویسنده مسئول : ابراهیمی تبار، مسلم ؛ نویسنده : غفاری، محمد ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله : رسانه » پاییز 1401 - شماره 128 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 185 تا 207 )
کلیدواژه ها: خدمات شبکة اجتماعی تجارت اجتماعی رسانه اجتماعی اینستاگرام
-
3.
تحلیل بخش حقیقی اقتصاد ایران عملکرد سه ماهه اول سال و برآورد رشد اقتصادی سال 1401
نویسنده : عبداللهی، محمدرضا ؛ ناظمی، عالیه ؛ آذربایجانی، علیرضا ؛
مجله : گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی) » شهریور 1401 (24 صفحه)
کلیدواژه ها: رشد اقتصادی نفت اقتصاد ایران صنعت کشاورزی خدمات ساختمان بخش حقیقی
-
4.
راﺑﻄﻪ »ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺟﺮاﺣﯽ« ﺑﺎ »ﺷﯿﻮه ﻫﻤﮑﺎري ﺑﯿﻤﺎران« در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن »ﺣﺎﺟﯿﻪ ﻧﺮﮔﺲ ﻣﻌﺮﻓﯽ« ﻣﺎﻫﺸﻬﺮ
نویسنده : مقصودی گورابی، سارا ؛ سمائی، فرید ؛
همایش : تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی » دوره 4؛ 1401/04/26 - 1401/04/26 (8 صفحه - از 288 تا 295 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات جراحی شیوه همکاری ماهشهر
-
5.
بررسی تاثیر عوامل داخلی، خارجی و اقتصادی موثر بر استراتژی بازاریابی در کسب و کار لجستیک (مطالعه موردی: خدمات شرکت تیپاکس)
نویسنده : قیاسی، مهرداد ؛ عسگری، غلامرضا ؛
مجله : مدیریت و حسابداری در هزاره سوم » تابستان 1401 - شماره 18 (10 صفحه - از 45 تا 54 )
کلیدواژه ها: استراتژی خدمات استراتژی بازاریابی کسب و کار لجستیک
-
6.
بهینهسازی زنجیره تأمین بیمارستان تحت شرایط عدمقطعیت: کاربرد برنامهریزی آرمانی فازی
نویسنده : سلمان نژاد، مصطفی ؛ عندلیب اردکانی، داوود ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ نویسنده مسئول : میرغفوری، سید حبیبالله ؛
مجله : چشم انداز مدیریت صنعتی » بهاز 1401 - شماره 45 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 161 تا 191 )
کلیدواژه ها: بهینهسازی خدمات برنامهریزی آرمانی فازی بهداشت و درمان زنجیره تامین بیمارستان
-
7.
بررسی رضایتمندی دانشجویان بینالملل از خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه مورد: بانکهای تجارت سطح استان گیلان)
نویسنده مسئول : زکا، محمدوسیم ؛ نویسنده : صدرآرا، مهرداد ؛
مجله : پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری » بهار 1401 - شماره 12 (14 صفحه - از 75 تا 88 )
کلیدواژه ها: بانک تجارت رضایتمندی خدمات بانکداری الکترونیکی دانشجوایان بین الملل
-
8.
گزارشی از میزان رضایت استفاده کنندگان از خدمات کتابخانه عمومی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : کاظمی الموتی، مریم ؛ معماریان، فرزین ؛
مجله : مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی » بهار 1401 - شماره 42 (33 صفحه - از 189 تا 221 )
کلیدواژه ها: رضایت کتابخانهها خدمات کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران کاربران کتابخانه
-
9.
طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز)
نویسنده : خبیری، مهرنوش ؛ رنجبر، محسن ؛ نویسنده مسئول : اخوان قنادی، علی ؛
مجله : مدیریت فرهنگی » بهار 1401- شماره 55 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 121 تا 135 )
کلیدواژه ها: خدمات صنعت گردشگری مسئولیت پذیری اجتماعی تعهدات اخلاقی واژگان کلیدی: بازاریابی اخلاقی
-
10.
کنونبینی رشد بخش خدمات در ایران با استفاده از دادههای بخش حمل و نقل
نویسنده : ابراهیمی، سجاد ؛
مجله : مدلسازی اقتصادسنجی » زمستان 1400 - شماره 24 (ویژه نامه) رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 41 تا 68 )
کلیدواژه ها: پیشبینی شبکه عصبی خدمات حمل و نقل میانگینگیری مدل بیزین
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (60 مقاله)
- ب (22 مقاله)
- علمی-ترویجی (18 مقاله)
- B (4 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- د (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)