خلاصه ماشینی:
"پرسشهای دیگر در خصوص بازار سرمایه در نوشته چارتینگ به آن اشاره شده است،فکر میکنم بعد از خواندن این مقاله کوتاه شما هم با من هم نظر شوید که اگر قصد ورود به بازار سرمایه را دارید حتما مشاوری امین و ماهر و حرفهای را برای خود استخدام کنید یا حد اقل مشورت نمائید.
چگونه نام( Brand )در ذهن تأثیر میگذارد؟و چطور ما به طور ناخودآگاه به سوی یک نام کشیده میشویم؟چه ابزارهایی لازم است تا یک نام در یک کشور یا در جهان در اذهان جای گیرد؟چه سرمایهگذاری به صورت دائم باید انجام شود تا«نامی»در ذهن جایگاه خود را پیدا کند؟جواب پرسشها را میشود در ترجمه مارکهای تجاری جهان پیدا کنید و اگر شرکت شما یا محصول شرکتتان«نامی»در نامها دارد برای ماهنامه ارسال فرمائید.
چگونگی ارائه خدمات خوب و قابل قبول و تعهد به مشتریان،با موفقیت یک شرکت بستگی مستقیم دارد:مقاله جلب رضایت مشتریان با اشاره به فرایند سفارش،کانالهای پاسخگویی،کانالهای توزیع شرکت و خدمات بعد و قبل از فروش شما را با نحوه جلب رضایت مشتریان آشنا میکند."