نویسنده: حسن پور گلشنی، صفا ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛
کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (18 صفحه - از 441 تا 458 )
کلیدواژه ها: قصد خرید وفاداری تعامل تبلیغات رسانه اجتماعی تبلیغات توصیه ای
- دریافت فایل ارجاع :
- (پژوهیار, , , )
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.