کلیدواژه تبلیغات توصیه ای / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تأثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیهای مبتنی بر وفاداری برند و قصد خرید
نویسنده : حسن پور گلشنی، صفا ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛
همایش : مدیریت و صنعت » دوره 1؛ 1400/06/12 - 1400/06/12 (18 صفحه - از 441 تا 458 )
کلیدواژه ها: قصد خرید وفاداری تعامل تبلیغات رسانه اجتماعی تبلیغات توصیه ای
-
2.
شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیهای بیمهگذار
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ نویسنده مسئول : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 211 تا 234 )
کلیدواژه ها: شهرت اعتماد رضایتمندی وفاداری تبلیغات توصیهای
-
3.
پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکلگیری تبلیغات توصیهای (موردمطالعه: آجیل تواضع)
نویسنده مسئول : کردناییج، اسداله ؛ نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ اصغری گودرزی، فاطمه ؛ نجات، سهیل ؛
مجله : پژوهش های مدیریت منابع سازمانی » زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 147 تا 175 )
کلیدواژه ها: تبلیغات توصیهای میراث برند نوستالژی برند اصالت برند شفافیت برند
-
4.
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری)
نویسنده : مرادی، محمد ؛ نویسنده مسئول : مهرعلیان، غلامحسین ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » زمستان 1399 - شماره 77 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 42 تا 67 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری تبلیغات توصیهای مدیریت دانش مشتری
-
5.
بررسی رضایتمندی ارتباطی مشتریان
نویسنده : گنجهء، کاوه ؛ منصوری موید، فرشته ؛ نویسنده مسئول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجله : مدیریت توسعه و تحول » بهار 1399 - شماره 40 رتبه B (دانشگاه آزاد (7 صفحه - از 9 تا 15 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات رضایت مشتری وفاداری مشتری تبلیغات توصیهای رضایتمندی ارتباطی
-
6.
تاثیر کیفیت طراحی وب سایت های بانکها بر عملکرد مشتریان
نویسنده : دولانی، عباس ؛
مجله : کتابداری و اطلاع رسانی » زمستان 1396 - شماره 80 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 128 تا 149 )
کلیدواژه ها: دولت الکترونیک وفاداری وب سایت ها تبلیغات توصیه ای بانک ها
-
7.
تاثیر ابعاد شخصیتی خریداران بر فعالیت تبلیغات توصیهای
نویسنده : احقر بازرگان، نگین ؛ تیموری، هادی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » زمستان 1396 - شماره 65 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 147 تا 161 )
کلیدواژه ها: تبلیغات وفاداری ابعاد شخصیتی تبلیغات توصیهای
-
8.
بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن
نویسنده : بهمنی تبریزی، حسین ؛ نجات، سهیل ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجله : مدیریت برند » زمستان 1396 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 13 تا 38 )
کلیدواژه ها: خرید آنی عشق برند تبلیغات توصیهای وفاداری برندف تجریه نوستالژیک برند
-
9.
شناسایی افراد موثر در تبلیغات توصیهای در بستر شبکههای اجتماعی آنلاین (مطالعه موردی: شبکه اینستاگرام شرکت دیجیکالا)
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ بخشی، محمد ؛
مجله : Journal of Information Technology Management » پاییز 1396 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 587 تا 612 )
کلیدواژه ها: فضای مجازی شبکۀ اجتماعی تبلیغات توصیهای بازاریابی ویروسوار شناسایی انجمن
-
10.
رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت،اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ محمدامینی، طیبه ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » تابستان 1396 - شماره 63 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها: اعتماد کیفیت خدمات رضایت مشتری وفاداری تبلیغات توصیه ای خدمات منصفانه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)