خلاصه ماشینی:
"عناوین مهم بخشهای پیشین عبارت بودند از:نحوه صدور خدمات توسط شرکتهای کوچک کشورهای درحالتوسعه، اهمیت صدور خدمات برای شرکت خدماتی کوچک،روشهای صدور خدمات،چرخه عمر کالاهای خدماتی،موانع رودرروی صادرکنندگان خدمات،شرایط ایجاد رضایت در مشتری،آشنایی با مقررات سازمان جهانی تجارت و موسسههای وابسته به آن،ایجاد اعتبار برای شرکت،در نظر گرفتن فرهنگ و آداب و رسوم رایج در یک بازار خارجی جدید،برقراری ارتباط و حفظ آن،استفاده از تبلیغات و معرفی توانمندیهای شرکت،استفاده از مشتریان معتبر و مشهور بهعنوان مرجع معرفی،حضور در شبکههای ملی و جهانی،ایجاد کمیتههای صادراتی،برگزاری مراسم شریکیابی،حضور در عرصه بینالمللی،حسن شهرت بهخاطر عرضه خدمات باکیفیت،معرفی عرضهکنندگان داخلی به سرمایهگذاران خارجی،جمعآوری آمار صدور خدمات،و...
برای مثال،صادرکنندگان مزبور علاوه بر نیاز به اطلاعات سنتی بازار،باید در موارد زیر نیز اطلاعاتی راجعبه بازارهای موردنظر خود داشته باشند: شرایط ورود موقت تجاری؛ اتحادیههای مهم تجاری و خدماتی؛ نقش دولت در ارایه خدمات؛ طرحهایی برای استفاده بهینه خدمات بازرگانی؛ شرایط مربوط به اعتبارنامههای حرفهای؛ برنامه ایجاد یک دفتر کوچک؛ کیفیت زیرساختار مخابراتی؛ عوامل فرهنگی موثر بر روشهای بازرگانی؛ بهترین شیوههای ملاقات با طرفهای بالقوه؛ گذشته از اینها،صادرکنندگان خدمات به اطلاعاتی درمورد معتبرترین و مهمترین ارایهدهندگان خدمات بازار موردنظرشان نیاز خواهند داشت."