![73](/view/entityimage/pageimage/mrr.gif?articleid=1672209&number=48&pagenumber=73&language=fa)
نویسنده: فیشر، اران ؛ شهبازی پور، محمدمجید ؛ بهزادنسب، محمدامین ؛
مدیریت رسانه تیر 1399 - شماره 48 (19 صفحه - از 73 تا 91 )
کلیدواژه ها: سرمایهداری فعالیت مخاطب آگهی رسانه اجتماعی رسانههای جدید نظریه رسانه
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![73](/view/entityimage/pageimage/mrr.gif?articleid=1672209&number=48&pagenumber=73&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.