تیر 1394 - شماره 12
-
نویسنده : عباسی، حجت اله ؛
(14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:ارتباطات اقناعیگونه شناسی ارتباطاتفرایند اقناعمدل ارتباطات اقناعی
-
نویسنده : صفایینژاد، قاسم ؛
(16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:اقناعنظریه های اقناعکاربرد اقناع در رسانهتولید هوشمند و توزیع هدفمند پیام
-
نویسنده : امیری، عبدالرضا ؛ مؤمنی، داود ؛
(12 صفحه - از 39 تا 50 )
کلیدواژه ها:ارتباطاتاقناع اجتماعیاقناعنظریه های متقاعدسازیکوشش درخوراستدلال مرکزی و پیرامونیپروپا گاندا
-
نویسنده : مهربانی فر، حسین ؛ بشیر، حسن ؛
(16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:نشانه شناسیتبلیغات تجاریاقناعشرکت ال جی
-
نویسنده : امیری، عبدالرضا ؛ شفیعیان، نازیلا ؛
(10 صفحه - از 83 تا 92 )
کلیدواژه ها:زبانزبان شناسیتحلیل گفتماناقناعزبان اقناعی رسانه
-
نویسنده : البرزی، هادی ؛
(8 صفحه - از 93 تا 100 )
کلیدواژه ها:نظریه دریافتدیدگاه مخاطب محوردیدگاه رسانه محورنظریه کاشتاخبار حوادث