خلاصه ماشینی:
"ازسویدیگر،بازیها هم چندان عمیق نیستند که این خلاء را در فیلم پرکنند؛گمان میکنم نمیتوان خرده گرفت؛چیزی وجود ندارد که بازیگر بخواهد آن را عمیق و تأثیرگذار اجرا کند و سرانجام کاراکترهایی که در سیندرلا میبینیم صرفا پوستههایی تهیاند که پایان یافتن زمان فیلم و سیاه شدن پرده برای زدودهشدنشان از ذهن تماشاگر کافی است.
)استفاده پیاپی از چند ایده محدود،با اجرایی به شدت بد(تصادفهای مکرر ژیان)، نماهای زائد؛دکوپاژهای بد(سکانس حرکت اتومبیل در سراشیبیهای نیاوران،سکانس پیمودن بزرگراههای تهران،سکانس مصاحبه یحیوی با قهرمانان داستان و کلا در مجموع فیلم) میزانسنهای بد(نمای از پایین از فرهاد آییش)؛ اشتباههای کاملا آماتوری در صحنه و لباس(در سکانسی که رضی به فرهاد آییش آب میباشد، وقتی رضی او را از روی زمین بلند میکند لباسهای آییش کاملا خشک هستند،در سکانسی که پس از تصادف ژیان با کپه خاک،رضی و گلی نشستهاند و چای میخورند،رضی برخلاف سکانسهای پیشین و سکانسهای بعد که پالتویی بلند پوشیده است، یک کاپشن سیاه به تن دارد."