تیر 1382 - شماره 40
-
با قطعی شدن اکران فیلم خارجی مخاطب گریزپا به سینما می آید؟
نویسنده : تقی خانی، مریم ؛
(2 صفحه - از 6 تا 7 )
-
روی پرده: زندگی اتفاقی است ساده (از کنار هم می گذریم)
نویسنده : عبدالعلی زاده، علی اکبر ؛
(2 صفحه - از 11 تا 12 )
-
درک واقعی تر از شرایط داستان (ایستگاه متروک)
نویسنده : عبدالعلی زاده، علی اکبر ؛
(1 صفحه - از 16 تا 16 )
-
سینمای امروز: بدترین کن تاریخ؟!
نویسنده : درک مالکوم لسی فلپرین ؛ مترجم : امیر مقدم، هاله ؛
(3 صفحه - از 20 تا 22 )
-
دختر کاو ندارد نشان از پدر
مصاحبه کننده : فیونامورو ؛ مترجم : فیض جعفری، آیدا ؛
(2 صفحه - از 26 تا 27 )
-
سینمای امید (با نماینده افغانستان در جشنواره کن)
گزارشگر : امیر مقدم، هاله ؛ بیکر، آرین ؛
(1 صفحه - از 28 تا 28 )
-
اروپا چشم انتظار استعدادهای جدید (دیدگاههای ژیل ژاکوب): درباره دوره پنجاه و شش و سینمای اروپا
(1 صفحه - از 31 تا 31 )
-
اتوپیای پراگماتیستی (ماتریکس برادران واچوفسکی 1999)
نویسنده : مرشدلو، مصطفی ؛
(3 صفحه - از 35 تا 37 )
-
ماتریکس به مثابه متافیزیک
نویسنده : دیوید چالمرز ؛ مترجم : ایمانیان، محمد ؛
(6 صفحه - از 42 تا 47 )
-
مردم فکر می کنند زندگی حالا راحت تر شده است
نویسنده : دانکن کمپل ؛ مترجم : صدری، امیر ؛
(3 صفحه - از 58 تا 60 )
-
سینما و اقتصاد در آرژانتین
نویسنده : جانستن، شیلا ؛ مترجم : دستمالچی، مریم ؛
(2 صفحه - از 61 تا 62 )
-
مشکلات هالیوود با ستاره ها
نویسنده : پیتر بارت ؛ پیتر گوبر ؛ مترجم : فولادی، علی ؛
(4 صفحه - از 63 تا 66 )
-
سینمای ایران: چه کسی دوست دارد سینمای مستند را بشناسد؟!
نویسنده : عبدالعلی زاده، علی اکبر ؛
(1 صفحه - از 5 تا 5 )