خلاصه ماشینی:
"سردرگمی کارگردان تا جایی پیش میرود که برای اینکه صحنهای دراماتیک خلق کند در سکانسی که سارا و دارا سرگردان و وامانده هستند یکی از آوازهای «امراه»خواننده ترکیه پخش میشود که هم سوزناک است و هم درد بیدرمان دارد و یا در سکانس شب رؤیائی زیر چادر قبل از طوفان،آهنگ تایتانیک و آوازش با صدای سلیندیون پخش میشود که؛جل الخالق آنها هم چون رز و جک در کشتی عشق دچار طوفان شدهاند،همانطوری که کشتی به گل مینشیند چادر هم به پارک.
یاد سکانسی میافتم که شب هنگام در فضایی به اصطلاح رومانتیک دارا و سارا به گردش شبانه میپردازند و دو نفر با سواری دیگری مزاحمت ایجاد میکنند و لحظهای بعد نمایی از همان دو نفر که یکی بر اثر تصادف کشته شده و دیگری سخت مجروح است،مثل اینکه فیلم باید به نوعی به زمان حد اقل 90 دقیقهای خود برسد و به نوعی جماعت سینما رو را لحظهای هم که شده به فکر وادارد که بابا هرکه مزاحمت ایجاد کند سزایش همین است بههرحال در کل فضای فیلم از آن گروه دستهجمعی چیزی عاید ما نمیشود،نه دوربین جای خود را یافته است و نه بازیهای شکل و ریتم منطقی دارند."