خلاصه ماشینی:
"اما در این زن حرف نمیزند امینی مجددا یک موضوع جنایی را به همراه موقعیتی کلاسیک برمیگزیند تا اینبار به پرداختی البته صحیحتر و وسواسی الزاما بیشتر داستانی معمایی را برای بیننده بازگو کند.
شک و ظنها از طرف شخصیتها بازگو شده و نکتهء جالبتر اینکه هرکدام با استدلال و احتجاج از زبان همان شخصیتها رد میشوند!واقعا چه نیازی به این کار میباشد؟طبیعی است در سرتاسر فیلم،به علت ماهیت معمایی خود ظن و شکهایی به وجود بیاید که هر بیننده باتوجه به و دقتش آنها را کشف و بررسی میکند.
نمونهء دیگر نمای سوبژکتیو دوبارهء الهه بعد از دیدن عکس پیراهن سروش است که اساسا زائد است،یا تکگویی پایانی محسنی که گویا مستقیما از دهان فیلمساز بیرون آمده و مشخصا به دلیل ابهامپردازی بیشتر حول پایان فیلم است،با این مضمون که؛زیاد اطمینان ندارد قاتل الهه باشد و یا پیشگویی اینکه مانی عاشق الهه است؛ حتما یه عاشق دلخسته است..."