خلاصه ماشینی:
"ضمنا تلاش این شرکت علاوه بر توسعه محصول همواره در جهت ارتقاء کیفیت و بستهبندی محصولات فعلی براساس مطالعات روز بازار با توجه به سلائق و نیاز مصرف کنندگان و در نظر گرفتن آخرین دستاوردهای علمی میباشد.
شرکت تولیپرس با عنایت به اهداف و برنامههای مورد اشاره و در راستای افزایش بهرهوری نیروی انسانی موجود و تامین نیروهای متخصص مورد نیاز ضمن بهرهگیری از روشهای مختلف آموزشی و تشکیل سمینارهای خاص جهت کارکنان،در حال مطالعه و برنامهریزی برای تدوین سیاستهای مورد نیاز در این خصوص نیز میباشد.
*استراتژیهای بازاریابی(داخلی و خارجی)شرکت را مشخص نموده و میزان توجه به فعالیتهای بازاریابی(از قبیل تبلیغات توزیع، قیمتگذاری و بازار هدف)را بیان فرمایید؟ استراتژی بازاریابی شرکت در جنبههای داخلی عبارت است از تولید محصولات متنوع و با کیفیت،توزیع عادلانه در سراسر ایران و انجام تبلیغات موثر جهت تداوم مصرف محصولات فعلی و بازاریابی جهت محصولات جدید.
*سیستم پیشنهادات و نحوۀ اعمال آن در شرکت تولیپرس چگونه است؟ شرکت بمنظور مشارکت هرچه بیشتر کارکنان در اکثر امور و بها دادن به نظریات تکتک آنان،نظام مدیریت مشارکتی را بصورت گسترده و مستمر پیاده نموده و کلیه پیشنهادات کارکنان از طریق یک کمیته مرکزی جمعآوری و مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد و پیشنهاداتی که قابل اجرا بوده و موجب بهینهسازی عملیات شرکت میگردد مورد قبول واقع شده و اجرا میگردد و مبالغ قابل توجهی نیز بعنوان جایزه به پیشنهاددهندگان تاکنون پرداخت گردیده و میگردد.
*تلاش شرکت علاوه بر توسعه محصول،همواره در جهت ارتقاء کیفیت و بستهبندی محصولات فعلی و براساس مطالعات روز بازار با توجه به سلایق و نیاز مصرفکنندگان و در نظر گرفتن آخرین دستاوردهای علمی میباشد."